like : )

berpisah untuk kali pertama


hello ! gilaa lamee tak bukak blog ! k tgOk tjok kat atas too .. hurmmmmm , dedicated to izati n aimi .. sedihh gilaaa kot .. last2 kOrg tinggalkan aku jugakk .. tinggalkan aku sOrg2 kat sini .. serious sedih sangat
YoYoCiCi -  *_* it is so cute - awesome.. hari ni , first time g skola takde kOrang .. aku rase macam something like i've missing my lovely  buddy ! serious dOhh aku macam tak tentu arah hari ni .. da takk bOle panggil name kOrangg lagi .. pagi2 da ta gelak2 lagi , da tak buad bising dalam kelas .. gelak same2 ! nak share masalah same2 .. ingat lagi takk time kite berceritaa macam org gile then gelak macam nak terkeluar segale isi dalam perot ..   jangan lupekan sume to Ok ! n segale ape yang kite buad ! yang paling penting keje jahat kite .. kepale masing2 mmg dahh tak bOle nak rawat lagy .. hurmmm , pasto time balikk skola .. kdg2 curi2 keluar awal time cikgu helmi soh g surau kitee lari balikk umaa .. tak leyy lupe sume too .. banyakk yang aku nak cite .. kalau aku 'bercerabih' kat sini mmg tak lhaaa .. ingat gelaran kOrg bagy kat aku kat aku (darlo) mean budakk gilee .. kOrg yang bagy .. dont you ever forget it .. DMC forever ! kalau kOrang bace bende nii .. aku nak cakap 'aku sayangg kOrang sampai nafas aku yang terakhir ' .. LOVE korg forever ... starting to miss you all .
.  

saya suka menaip ..^_^

Comments
2 Comments

2 comment:

pyqa said...

laa . cdeynye post dia . haha . :'D

Zira said...

haha..mesti lhaa

Post a Comment

 
HAK CIPTA TERPELIHARA 2013. edit by : zira