like : )

Hang out .


Hai korang . Okay . Tengok tajuk entry aku . Memandangkan result aku yang dah pon keluar (ape ayat aku ni) , so kitorang pon (satu kelas) buat discussion nak celebrate .

Sebenanye C. Nua yang beriye nak belanje if kitorang score A untuk BM . Tapi kitorang tak satu kelas dapat A BM , dye belanje jugak sebab 19 daripade 24 yang dapat A . Okay laa tu kan ?

So , kitorang pon pegi la KFC kat Bahau and cikgu memang dah tempah siap2 meja tok kiorang . Best gilaa kot . Kitorang je yang harok . Biase laa tuu kan . Da lame tak jumpe . Yela , cuti lame kot .

Si budak Nad nie memang tido rumah aku 3 hari sebelom kitorang gi Bahau sebab dalam banyak2 kawan dalam kelas aku tu , dye sorang je yang jaoh . Kesian ......


Okay sambong balek cerite kad bahau . Lepas kitorang habes makan , kitorang gerak nak pegi Kiara Square . Sekali , hujan selebatnye . Nak tawu ? Kitorang meyh redah je hujan tu . Haha . Bapak lawak .


Tapi happy gak walaupon kuyop . Kitorang sampai je , teros gi karaoke . Boley lagi tuu kan . Tengok gamba laa .



Okay . Sebelom aku publish , nak mintak tolong jase baek korang . Tolong follow kawan aku niey . Kesian dye . Budak baru dalam dunie blogging . Tolong kay . SINI . Bye :)


saya suka menaip ..^_^

Comments
0 Comments

0 comment:

Post a Comment

 
HAK CIPTA TERPELIHARA 2013. edit by : zira